vertrek in zaventem - Reisverslag uit Zaventem, België van Heleen & Stijn - WaarBenJij.nu vertrek in zaventem - Reisverslag uit Zaventem, België van Heleen & Stijn - WaarBenJij.nu

vertrek in zaventem

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Heleen & Stijn

12 Februari 2010 | België, Zaventem

De dag van vertrek!!!
Een gevoel van spanning en avontuur dat op ons wacht! Afscheid nemen van de zusjes, Kaatje en onze ouders viel wel zwaar! 10 maanden is een hele tijd en dat begint langzaam tot ons door te dringen… De vlucht Brussel- Frankfurt en Frankfurt-Singapore ging vlotjes. In Singapore echter hebben we 7 uur vastgezeten om dan te horen te krijgen dat we niet konden vertrekken omdat de remmen van het vliegtuig kapot waren! Een geluk bij een ongeluk echter want we krijgen van Qantas gratis een heel mooie en luxueuze kamer in de Carlton in Singapore centrum met uitzicht op de skyline! Singapore zelf heeft een heel tropisch klimaat en geeft je een gevoel van een heel artificiële stad te zijn. Een echte mastodont van een stad midden in wat ooit een gigantische jungle moet zijn geweest. Behoorlijk fascinerend!! We hebben genoten van de luxe en het lekkere eten, we hebben goed geslapen en daarna onze reis verder gezet richting eerste bestemming…Kiwiland!!!

• 14 Februari 2010 - 16:44

Bompa Landen:

Wie is dat die minister van staat, die Heleen daar een hand geeft?

• 15 Februari 2010 - 15:12

Germaine Bsh:

Hallo Stijn,
    ik ben blij dat jullie goed zijn aangekomen en ben al jaloers op jullie
    avontuur tot ziens
    Germaine

• 21 Februari 2010 - 21:42

Patrick:

Groeten uit Kozen. We zijn vandaag samen met Wilfried en Fina gaan eten in Sint-Truiden, een beetje om de exploten van STVV te vieren !!! 6 op 6 tegen Anderslecht en de Bufalo's uit Hent.... Zondag is t tegen die van Bruhhe !!!! Hou u op de hoogte

• 08 Maart 2010 - 21:49

Elke M:

hmm, er zit een kinkske in de verslagkabel

Verslag uit: België, Zaventem

Kuala Lumpur

29 September 2010

Indonesië
Heleen & Stijn

Na maanden de wereld te verkennen in al zijn vormen, geuren en kleuren is het tijd om terug naar Belgie te keren! Het was een unieke belevenis! De herinneringen en ervaringen die we hebben opgedaan zullen ons bijblijven en ons helpen nieuwe richtingen te zoeken! Op naar Belgie! Op naar volgende avonturen!!

Actief sinds 06 Jan. 2010